2014. február 16., vasárnap

Kritika #4

With nothing in between

Hali! Itt egy újabb kritika a blogot Petrus és Rebus írja. Ha érdekel titeket a történet olvassatok bele és iratkozzatok fel rá!
------- Ez az én személyes véleményem, kritikám a blogról! Kinek ige ne vegye magára, ezeket a tanácsokat nem kötelező betartani csak javaslatok amivel jobbá teheted a blogodat!-------

Kinézet: A háttér nagyon tetszik és ez fura, mert nem nagyon bírom a rózsaszínt, de ez úgy bejön. A szöveg olvasható mivel a háttere sötét rózsaszín, nos ez az első amin változtatnék egy kicsit világosabb árnyalatot raknék be. Sokáig nézegettem a fejlécedet végül megbarátkoztam vele bár Louis-t kicsit jobban ki lehetett volna vágni, viszont akármeddig nézem a háttérrel együtt nekem nem tetszik. A fejléc háttere narancssárga és egy kis sárgás-zöld szín van benne ami szerintem nem megy a rózsaszínhez. A szereplőknél tetszik az egyediség mivel pár jellemzőt is beraktatok a háttérbe, bár egy-két szereplőnél (Pl.: Eleanor, Louis és Niall) lehetne kicsit kevesebb jelző. A moduloknál minden meg van ami kell kivéve a Chat! Azt ha lehet, tegyél be egyet! (Ha nem tudod, hogy, hogy kell az oldalon van egy olyan bejegyzés ahol elmagyaráztam)
Összességében: 10/7

Történet: Huh, szóval. A történet tetszik, érdekes. Sajnos a barátnőmmel ezzel szenvedünk, hogy mindig veszekszünk tehát teljese át tudtam élni-bár át lehet könnyen amúgy is-. Van benne minden ami kell! Ügyesen írtok bár elolvastam az 1.,7.,13. és a 20. részt és el kell, hogy mondjam nagyon jó. Igen vannak benne helyesírási hibák szóval ezen változtatni kéne meg, hogy amikor mondjuk El szemszögéből írsz akkor túl sokszor használod a Nina szót és ez így van fordítva is, úgyhogy erre figyelj oda!
Összességében: 10/8.5

Összesen: 20/15.5

Csak így tovább, jó blogolást nektek és el kezdem normálisan olvasnia  történetet mert érdekel! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése