2014. július 9., szerda

Kritika#16

Tehát a blog itt tekinthető meg (kinézeti kritikát kért)

Első ránézésre szerintem fantasztikusan össze van rakva, főleg a fejléc színei. Nagyon jól megtaláltad az összhangot, ha te csináltad külön dicséret :3
Nekem csak egy dolog szúrja a szememet mivel nagy mániám a szimmetria....jobb és bal oldalt nem egyenlően van eloszlatva a kék sáv... bár lehet hogy ez csak nekem tűnik otrombának(elnézést a szóhasználatért) de ez csak az én véleményem.
 Visszatérve tényleg nagyon jól néz ki 10/9.
Remélem hogy hasznosnak találod a véleményemet.


2 megjegyzés:

  1. Kedves Dóri N.!
    Nagyon szépen köszönöm a kritikát, jó lesett ezeket a szavakat hallani! A design-t és fejlécet, igen én készítettem, és köszönöm! :)
    Ölel, Hope S.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon büszke lehetsz magadra hogy ennyire jó érzéked van a design alkotáshoz :3

      Törlés