2014. július 9., szerda

Kritika#17

Tehát itt a következő blog:ez lenne az

Megnyitottam a linket és Wow! Be kell valljam imádom a kinézetét, jó lett tényleg a fejléc valami káprázatos, nekem nagyon bejönnek az ilyenek. A történettel sincs gond.

Amivel nekem problémám van, az egyik a zene....vérzik a dobhártyám...ha ilyen a blog, találhatnál kicsit hardcore stílusú zenéket.(sajnálom nem bírom a pop zenéket meg az ilyeneket).
A másik gondom hogy csak úgy tudtam normálisan elolvasni a történetet ha kijelöltem. Ehhez a háttérhez kicsit erőteljesebb színűre válthatnád a betűket, úgy talán könnyebb lenne olvasni, bár lehet h ez is az én egyéni szociális problémám ><
Jah és a linkek, azoknak is megváltoztathatnád a színét, bár ez a te döntésed, szerintem azok is kicsit olvashatóbbak lennének megfelelő színcsere után.

Remélem azért valami használható dolgot is írtam számodra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése