2014. március 26., szerda

Kritika #13

Iza: Winter School

------- Ez az én személyes véleményem, kritikám a blogról! Kinek ige ne vegye magára, ezeket a tanácsokat nem kötelező betartani csak javaslatok amivel jobbá teheted a blogodat!-------

Kinézet: A fejléc tetszik! Szépen kivan dolgozva. A háttér is tetszik mivel szeretem az ilyen csipke szerű dolgokat ez pedig hasonlít rá. Viszont a kettő együtt nem megy!! A háttér szürke míg a fejléc szépiába van, tehát barna. Ezen szerintem változtass!! Egyébként minden modul meg van, felesleget nem találok! A szereplőknél csinálhatnád rendezett képbe, tehát ugyan akkora méret és szín..etc. Ha nem tudod vagy nincs türelmed kérj meg valakit! Úgy sokkal szebb lesz ha azt is megcsinálod!
10/8

Történet: Pár helyesírási hibát találtam a részekben! Olvasd át mindig még egyszer mielőtt a részeket kirakod! Jobban körül írhatnád a történéseket, például, hogy a család, hogy nézett ki akik megvették a házat, hogy milyen alapból ez a ház..etc. Őszinte leszek.. nem értem, hogy ha magyar a lány akkor miért angol neve van? A részek hosszúságával nincs bajom, csak az elején volt nagyon rövid..
10/7

Összességében: 20/15

További jó blogolást!:)


2 megjegyzés: