2014. március 9., vasárnap

Kritika #7

We All Need Something
------- Ez az én személyes véleményem, kritikám a blogról! Kinek ige ne vegye magára, ezeket a tanácsokat nem kötelező betartani csak javaslatok amivel jobbá teheted a blogodat!-------

Kinézet: Kifejezetten tetszik a háttér! A fejléc nagyjából passzol hozzá, egyébként szépen meg lett csinálva! A fejezetek, modul és oldalak címét átállíthatnád egy olyan betűtípusra ami megy a fejléc betűtípusához és olvasható! Minden meg van, mondjuk a chat-nél a kéket átállíthatnád valami más színre mondjuk bézs vagy világosbarna. Kicsit furcsa, hogy a blogarchívum lent van, de egyedi! Tetszik a szereplők rendezett képe és a fejezeteknél, hogy raktál be egy-egy képet, ez is igencsak egyedi!! Másba talán már nem is tudok belekötni.
Összességében: 10/9

Történet: Tetszik a történet bár nem sokat tudtam olvasni belőle, de amit tudtam arról ez a véleményem. Szóismétlés nincs, helyesírási hibát is alig találtam viszont ne csináld azt, hogy mindig pontot raksz pár szó után. Ha nem tudod vesszővel írni akkor fejtsd ki.
Te ezt írtad: Elindultam a buszmegálló felé. Barom hideg volt. Hétre értem a sulihoz. Bementem, köszöntem a portásnak és elindultam a szertáram felé. Volt még pár elintézni valóm, meg kellet néznem még egy csomó rajzot.
Én így írnám: Végül sikeresen és meglehetősen halkabban hagytam el a házat és elindultam a közeli buszmegállóba ahol idáig láttam a reggeli nagy tömeget. Szomorúan vettem észre, hogy ismét baromi hideg volt és kicsit már unom, hogy minden reggel be kell öltöznöm nagy kabátba, de az boldogított, hogy a buszon mindig meleg van. Ahogyan szoktam, időben értem a nagy iskolához, de előtte bementem a boltba venni valami reggeli szerűséget. Mikor elvégeztem ezt is, gyors léptekkel mentem be az iskolába, köszöntem az ismerős arcú portásnak majd egyből a szertáram felé vettem az irányt. Mikor beértem levetkőztem és kényelembe helyeztem magam mivel volt még pár elintézni valóm amivel hamar készen akartam lenni így el is kezdtem átnézni a sok gyönyörű rajzot.
Ezekre ügyelj, mert ha körül írod, nem hogy csak hosszabb lesz a rész hanem szebben is fogalmazol!
Összeségében: 10/8.5

Összesen: 20/17.5

Egyébként nagyon ügyes vagy, csak így tovább! További jó blogolást!! :))


2 megjegyzés: